11. 7. 2016

DID I FIND MY STYLE?


Viete, čo milujem na móde? To, aká vie byť rôznorodá, ako vie človeka správne vystihnúť, či naopak premeniť na niekoho iného, to ako sa s ňou dá vyhrať, ako sa dá pretvárať na niečo väčšie, ako dokáže zaujať, zanechať dojem, ako sa do nej dokážete zamilovať. V predchádzajúcom článku som na konci spomenula, že cítim príchod obdobia, v ktorom naozaj nájdem svoj štýl. Kúpa tohto trička ma však presvedčila o opaku. Svoj štýl asi nikdy nenájdem, no možno to ani nechcem. Páči sa mi, ako v jeden deň môžem byť dáma v opätkoch, na druhý romantické nežné žieňa, inokedy rockerka či hiphoperka a vlastne niekedy aj všetko naraz. Páči sa mi akou rôznorodou robí móda mňa. Ako sa viem tým, čo si oblečiem meniť, naberať sebavedomie, strácať sa v myšlienkach, snívať. Na mojom blogu sa objavujú rozličné outfity. Niektoré sú zamerané na pohodlnosť, iné na ženskosť a počas období, kedy nedám dole svoju koženú bundu, sú zas temnejšie a s nádychom rocku. Keď si tak tieto moje výtvory prezerám, pri každom viem, ako som sa v ňom cítila, viem s akým zámerom som si ho obliekala a viem, či ma aj naozaj nejak vystihuje. Vidím aj to, akou zmenou si moje obliekanie prešlo. Nad niektorými outfitmi krútim hlavou a trošku si nadávam, ako sa mi to mohlo páčiť. Za ten rok a pol blogovania som síce svoj štýl nenašla, no podarilo sa mi nájsť kúsky, ktoré sa mi páčia, v ktorých sa cítim dobre, ktoré ma tiež vedia trošku zmeniť a množstvo tých, v ktorých sa cítim sebavedomo. Veľa ľuďom na obliekaní nezáleží, a ja ich za to neodsudzujem ani nesúdim, no zistila som, že to, čo má človek na sebe, vie robiť divy. Predstavte si to takto. Vidíte krásneho chlapa, no má na nohách ortopedické šľapky. Alebo krásne dievča, ktoré prišlo na maturitu v rifliach. Prvý dojem je prvý dojem a možno by ste týchto ľudí odpísali bez toho, že by ste vedeli, že ten krásny chlap je nesmierne vtipný a to dievča čistá jednotkárka. Preto, ak teraz rozmýšľam o móde ja, síce ju považujem za bezhraničnú, no niektoré situácie si vyžadujú isté pravidlá. A to je možno aj to, čo nás v obliekaní brzdí, hlavne na Slovensku. Som si totižto stopercentne istá, že keby žijem v nejakej svetovej metropole, moje hranice, ktoré som si v obliekaní osvojila, by sa rozpadli a ja by som bola slobodná. 

t-shirt-seconhand / shorts-borrowed from sister / shoes-pull&bear / jacket-holy

Inak, čo hovoríte na tento outfit? To tričko som našla v sekáči (konečne!) a ten nápis sa mi veľmi páčil. A aj môjmu ocinovi. Takže chlapci, majte sa na pozore, pretože MY DAD IS A BANDIT!

5 komentárov:

  1. Prosim ta, uz nikdy si nedaj dole cervenu, je to najviac top ❤️❤️❤️
    Ale seriozne. Strasne ti ta farba ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vau krásne fotky:) a máš úplnu pravdu v tej móde:)

    OdpovedaťOdstrániť