2. 7. 2016

BOOTS IN SUMMER


Keď som bola mladšia, zbožňovala som všetky dievčenské tínedžerské filmy. Nielenže sa mi páčili tie príbehy, ale bola som aj zamilovaná do americkej módy. Jeden trend mi však utkvel v pamäti viac ako ostatné, a to nosenie čižiem mimo zimnej sezóny. Väčšinou sa tento trend objavoval v country pesničkách, no postupom času sa dostával stále viac do popredia a dnes je skoro úplne bežné obuť si cez leto čižmy namiesto flip-flopov či tenisiek. Myslím si, že tento trend je jeden z tých nesmrteľných. Z tých, ktoré sa budú stále vracať po niekoľkých rokov len vo vynovenej verzii. Keď som zbadala tieto čižmičky v Mangu za neuveriteľnú cenu, napadlo ma hneď niekoľko outfitov, kde by som ich mohla využiť a medzi nimi nebol hádam ani jeden jesenný. Keď som sa vydala do mesta oblečená presne takto, mala som pocit akoby som konečne našla svoj štýl. Moja radosť z tohto pocitu a mojich nových čižiem však netrvala príliš dlho. VMcDonalde som si objednala ľadové latté, ktoré bolo bezchybné, a po jednom uchlipnutí si, som ho celé na seba vyliala :D Naposledy som bola takto nešikovná, keď som mala asi osem. Takto krásne okúpaná v kávovom kúpeli som si svoje čižmy tak trochu zničila. No aspoň jednu výhodu to malo - moja pokožka teraz vonia neodolateľne.

shirt-h&m men / shorts-zara / boots-mango / bag-mom´s closet / sunnies-lindex

Čo vravíte na tento trend? A ak sa aj Vám  blízkej dobe stala nejaká nešikovnosť,budem rada, ak sa o ňu so mnou podelíte v komentároch!

4 komentáre:

  1. Košile je skvělá, tohle je vážně super!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmmmmm, tak za mňa nie. Máš krásne nohy, ale tie čižmičky ti ich strašne deformujú a skracujú podľa mňa. Ale ja celkove nemám rada členkové čižmy práve kvôli tomuto "efektu", ktorý robia s nohami.
    A nešikovnosť? =D Ja som takto vyliala limonádu a rozbila pohár... nie úplne mojou vinou, ale keby som bola pozornejšia, všimla by som si nerovný povrch stolíka. Ja som sa síce neobliala, ale rozbilo sa to v mačacej kaviarni, takže som tam vyplašila celé osadenstvo (možno až na toho jedného salámistu =D)... a ešte polhodinu som v tom šere hľadala prípadné úlomky skla, aby som sa presvedčila, že som tie mačičky nijak neohrozila.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádní outfit, moc Ti to sluší :) a hrozně hezky nafocené!:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle trend taky zbožňuji a jsem ráda, že se konečně dostal docela i k nám a letošní jaro/léto si užívám nošení podzimních botů ke kraťáskům a sukním ;))

    OdpovedaťOdstrániť