1. 5. 2016

MY 19TH BIRTHDAY


Včera som oslávila svoje 19. narodeniny! Neverím, ako rýchlo ten rok prešiel. Pripadá mi to, ako včera, keď som sa napchávala svojou obľúbenou tortou a písala Vám o mojich pocitoch z dospelosti (článok o mojich 18-tych narodeninách TU). 
Dnes mám už tortu zjedenú a pred sebou posledný rok ako násťročná.
Priznám sa, že až do včera som o veku 19 rokov uvažovala ako o prestupnom roku medzi 18. a 20. Taký zbytočný vek, nie je ani vstupom do dospelosti, ani žiadnymi okrúhlinami. 
Dnes však uvažujem úplne inak. Včera som dostala totižto smsku s blahoželaním a v nej stálo, že sa mi už oficiálne začal "last year of my teen life". A táto pravda mi vtedy poriadne udrela do očí. Ďalšie narodeniny oslávim ako vysokoškoláčka, ktorá by sa už pomaly mala usadiť a začať premýšľať nad tými všetkými zodpovednými vecami ako kariéra, deti a manžel.
Toto je môj posledný tínedžerský rok, kedy mám akoby "povolené" robiť chyby, blázniť sa, chodiť domov nadránom a trošku opitá, robiť spontánne rozhodnutia a blbosti (nie že by som si myslela, že po dvadsiatke toto všetko končí).
Minulý rok som v príspevku o svojich narodeninách písala aj o tom, že budem žiť naozaj naplno. A zdá sa mi, že za ten rok som to aj splnila. Stalo sa toľko dobrých vecí, na ktoré nikdy nezabudnem, a ktoré ma posunuli ďalej. Tento rok si znova sľubujem to isté, plus, že tento rok bude ešte lepší ako ten predošlí!


Na tieto narodeniny som mala len tri želania. Byť so svojou rodinou a priateľom, vychutnať si výbornú večeru spoločne a od maminky som veľmi chcela smotanovo-piškótovú tortu.
Všetky tieto želania sa mi splnili a moji najbližší ma ešte prekvapili aj úžasnými darčekmi.
Od rodičov som dostala nádhernú hortenziu. Bude to moja prvá kvetina v izbe, tak dúfam, že mi nevykape. A pôjdeme spolu na nákupy do Rakúska! Od sestry Pandora príspevok - krásny malý štvorlístok pre šťastie.
Od priateľa doplnky k foťáku ako filtre na objektív, čistiace pero a diaľkové ovládanie na samospúšť. Tento darček ma veľmi prekvapil a zároveň potešil. K tomu mi daroval nádherné tulipány v krásnej ružovej krabici a tiež Pandora prívesok.
Od priateľovej maminy som dostala prekrásne ružové ruže, ktoré voňajú celým domom, jednu fitness knižku a encyklopédiu každodenného fotografovania.






12 komentárov:

  1. Dodatočne všetko najlepšie a dostala si krásne darčeky:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak dodatočne všetko najlepšie k narodeninám, krásne darčeky :) mňa vo štvrtok čaká privítať 18-ku :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! no tak potom poriadne osláv!!

      Odstrániť
  3. Krásne fotky aj kvety! ♥ No Viki, nechcem ti kaziť ilúzie, ale ja som minulý rok oslávila 20 a teda vôbec nepremýšľam nad takými vážnejšími vecami, ba čo viac, sa mi zdá, že som ešte bláznivejšia ako predtým :D doslova si užívam vysokoškolský život a ten so serióznosťou teda nemá nič spoločné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tak, ak to bude stále také bláznivé, tak sa budem len tešiť, najradšej by som stále ostala násťročná!!

      Odstrániť
  4. Dodatočne ti želám všetko najlepšie:) Poriadne si uži svoj posledný násť-ročný rok!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Haha, mně v lednu bylo dvacet a doteď mě to trápí, nejraději bych navěky zůstala devatenáctiletá :D To je takový ideál :) Mentálně se tak vůbec necítím, a docela mě děsí to, jak budu reagovat další roky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeej gratulujem k narodeninám. Dostala si nádherné darčeky a teší ma, že si si narodeniny užila podľa svojich predstáv. A určite si uži aj tento ďaľší rok. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak všechno nejlepší. Devatenáct je zlatých - počkej na dvacítku :).
    Poslední dobou se úplně roztrhl pytel s těmito květinami v "košíku", jsou nejvíc trendy.
    K.
    http://inkpotstories.com/

    OdpovedaťOdstrániť