16. 5. 2016

COLORFUL LIFE


Hovorí sa, že život je zmena. Presne si pamätám na ten moment, keď som tento výrok neznášala. Bola som v poslednom ročníku na základnej a moju triedu chceli rozdeliť a mala vzniknúť iná trieda. S mojimi spolužiakmi som bola 8 rokov, poznala som ich ako svoje topánky a mala som ich "opustiť" a posledný, najlepší, rok na základnej stráviť s niekým úplne iným. A viete čo? Bola to nakoniec veľmi dobrá zmena. Takto sme sa delili aj v druhom ročníku na strednej na rôzne odbory a takisto to vyšlo na jednotku, mám tých najlepších spolužiakov na svete.
Tento piatok sme sa ale rozlúčili. Rozlúčili sme sa so školou, s profesormi, našou triedou a tak trochu aj medzi sebou. S niektorými spolužiakmi sa veľmi dlho neuvidím, s inými maturujem, niektorých budem stretávať ešte ďalších 6 rokov na vysokej. Ukončenie týchto nádherných 4 rokov je pre mňa ťažké. Aj keď si ešte stále neuvedomujem alebo si to asi nechcem uvedomovať, že som práve zavrela veľkú kapitolu svojho života. Naša triedna nám povedala, že toto nie je koniec, je to len koniec začiatku. No pre mňa je to obrovitánsky koniec najlepších rokov môjho života. Kto ste ešte na strednej, užívajte si ju kým môžte, pretože ani sa nenazdáte a budete zavalení kopou učenia sa na maturity ako teraz ja.
Keď som rozmýšľala nad názvom tohto príspevku, prvé, čo ma napadlo, boli farby. Nielen preto, že konečne sa na blogu vyskytuje menej čiernych outfitov a pribúdajú tie farebnejšie, ale aj preto, že práve teraz taký môj život je - farebný. Plný lúčení a sĺz, stresu a nervov, úžasných zážitkov a skúseností, pozitívnych myšlienok....Je plný všetkého.

blouse-primark / jeans-hollister / shoes-alcott / bag-h&m

Tým z Vás, ktorí v priebehu týchto dvoch týždňov maturujete, prajem veľa šťastia a pevné nervy! Dúfam, že aj Vy ste na strednej prežili úžasné momenty. A ak ste ešte stále študentami, vyťažte z toho čo najviac.

1 komentár:

  1. my sme sa tento piatok lúčili tiež avšak našťastie sme sa rozhodli ísť ešte na ozveny a tam si spoločne poriadne užiť a rozlúčiť sa :) som rada, pretože sme sa 4 roky nemohli poriadne na ničom dohodnúť a tento piaty nás všetkých zblížil :3 :) prajem aj tebe veľa šťastia k maturite :)

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť