21. 3. 2016

SET YOUR GOALS!


Všetci máme sny. Veľké alebo malé, bláznivé či odvážne. Niektoré sa nám už splnili, pri niektorých si povieme, že sú nesplniteľné. Možno sú, ale čo ak nie? Ak si stanovíme cieľ a spravíme všetko pre to, aby sme ho dosiahli, všetky naše sny sa môžu splniť.
I tie najodvážnejšie a najbláznivejšie! V to verím.
Preto namiesto toho, aby som sa myšlienkami orientovala na to, ako mi nevychádza niečo, čo veľmi chcem alebo sa pre to trápila, rozhodla som sa stanoviť si malé ciele, ktorými sa dostanem k tomu najväčšiemu, k splneniu mojich snov.

Chcem mať postavu, s ktorou budem spokojná.
Keď som si povedala túto vetu, zdalo sa mi to nesplniteľné.
Preto som si ako menšie ciele zvolila - schudnúť 6kg, pravidelne cvičiť to, čo ma baví, dokončiť si minimálne štvrtý level v PoleDance do konca septembra, vypiť za deň minimálne 2 litre vody.
Ak sa mi podarí splniť jeden z týchto menších cieľov, odmením sa. Kúpim si vytúžené Victoria´s Secret prádlo alebo CK podprsenku. To bude mojou motiváciou.

A takto by som to chcela spraviť s každým mojím veľkým snom.
Chcem cestovať po svete? Dobre, cez leto si nájdem aj dve brigády, aby som zarobila čo najviac, kúpim si pekné plavky, naučím sa výborne po anglicky, nemecky, taliansky či španielsky a každý rok si zo svojho zoznamu vyškrtnem nejakú destináciu.
Chcem byť úspešná v oblasti stavebníctva aj napriek tomu, že som žena, čo by mala v tomto odbore len variť kávu? Dobre, dokončím strednú školu, pôjdem na vysokú, budem sa snažiť a učiť, popri škole získavať skúsenosti v praxi, založím si firmu a presvedčím chlapov, že aj žena vie niečo o pôdorysoch a materiáloch.
Chcem byť zdravá a krásna? Naďalej sa budem zdravo stravovať, prijímať vitamíny, starať sa o svoju pleť a psychickú pohodu.






hat-calliope / dress-f&f / boots,bag-h&m / jacket-holy

Uviedla som len niekoľko príkladov. Mojich snov je omnoho viac a ja viem, že s pomocou správnej motivácie, pozitívneho myslenia, snahy, driny a aj trošku šťastia sa mi ich podarí všetky splniť!

Aké sny máte Vy? Darí sa Vám ich plniť?
Veľmi rada si prečítam Vaše reakcie v komentároch!

P.S.: Zapojila som sa do súťaže Bloger roka, ak sa Vám môj blog páči, budem rada, ak si spravíte trošku času a zahlasujete za mňa TU. Hlas nezabudnite potvrdiť cez mail. Ďakujem!

5 komentárov:

  1. Nemôžem nič iné, len s tebou súhlasiť :) Všetky sny sa dajú splniť, len treba zamakať a pôjde to. A tie fotky sú top:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teď jsem tu první fotku viděla na instagramu a aaaa! Ty fotky jsou boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny článok :) máš pravdu, podceňovanie sa a pochybovanie o svojich snoch nevedie k ich naplneniu, treba začať makať!
    outfit je skvelý, veľmi sa mi páči :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  4. môžem sa opýtať čím fotíš? tie foto sú úžasné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto bolo fotené nikonom j5, ale normálne fotievam Nikonom D5100 :)

      Odstrániť