13. 1. 2016

Christmas Sales | New In


Kto nemiluje zľavy? Určite viete, že ja ich priam zbožňujem a najradšej nakupujem práve v nich. Tento víkend sme boli na nákupoch vo Viedni v SCS a zo všetkých vecí, ktoré som si vybrala bola len jedna jediná nezľavnená. Keďže toto boli vlastne naše neskoré Vianoce, išli sme tam s cieľom poriadne si nakúpiť. Ja som so svojím nákupom veľmi spokojná, dostala som veci, ktoré boli už dlho na mojom wishliste. Čo mi však robí nervy je, že som nezohnala žiadne rifle. Niežeby sa mi žiadne nepáčili, ale všetky mi boli dlhé. Ak máte niekto rovnaký problém ako ja, prosím poraďte mi, kde nájdem rifle pre dievča do 160cm?

Prvá naša zastávka bol samozrejme Primark. Niekedy som Primark nemusela, všetky veci sa mi zdali síce lacné, ale zato nekvalitné. Zisťujem ale, že ich kvalita sa o dosť zlepšila a ich veci mi už vydržia dlhšie ako jednu sezónu.
Okrem týchto krásnych topánok na opätku, z ktorých som úplne nadšená! a tenisiek, ktoré stáli LEN 7€, som si kúpila ešte plavky - úplne obyčajné čierne som nikde nevedela zohnať, podprsenky, ktoré najradšej nakupujem u nich a basic tričká.




Po Primarku som sa najviac tešila na Zaru, ktorá ma ale v SCS znova sklamala a nič som si tam nevybrala. Tak sme išli do Pull&Bearu a Bershky, ktoré ma naopak príjemne prekvapili a našla som v nich veci, ktoré som práve potrebovala.


 Konečne mám bomberu! Pohodlnejšiu bundu som zatiaľ ešte nemala a už sa teším, keď Vám ju ukážem v outfitoch.


Deň pred nákupmi som si robila len tak z nudy koláž na polyvore.com a tam som zaradila práve aj oversized denimovú bundu. Keď som túto zbadala v zľave, neváhala som. Veľmi sa mi páči v spojení s Timberlandami.


Keďže sa mi blížia maturity, potrebovala som aj nejaké slušnejšie oblečenie, keďže v mojom šatníku také, bohužiaľ, nájdem len ťažko. Tieto nohavice sa mi zapáčili na prvý pohľad, sedia mi perfektne a materiál je výborný, pričom čierne sú trochu prievzdušnejšie. Úplne najviac ma ale presvedčila ich cena 12,50€.


Keď som v Pull&Bear našla túto chlpatú kabelku, najprv mi pripadala len zlatá. Bola za dobrú cenu a tak som si povedala, že v čiernej si ju zoberiem. Keď som však prišla k pokladni, zmenila som názor a bežala som ju vymeniť za túto burgundy, aby som mala konečne vo svojom šatníku aj niečo bláznivé.
No a čiapku som už nutne potrebovala na moje #badhairdays, ktoré sú vlastne skoro každý deň a túto som našla v pánskom H&M asi za 5€.

Čo ste si ulovili v zľavách Vy?
Budem rada, ak sa o to so mnou podelíte v komentároch.

6 komentárov:

  1. Presne tú istú kabelku som včera držala v rukách, že si ju zoberiem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teď zrovna mají takové ty "cropped" rifle v nové kolekci v Mangu - kožené a dole mají zipy :) Tak myslím, že bys je mohla mít jako normální rifle :D :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som v Anglicku v New Looku objavila kabát z 39,99 libier na 9, takže je to neuveriteľné :D veľmi sa mi páči tvoj bomber, aj ja nejaký taký zháňam :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tohle byl výživný nákup :D Krásné kousky!

    OdpovedaťOdstrániť