16. 11. 2015

Money Can´t Buy Me REAL Happiness

_DSC3603

Vraví sa, že za peniaze si šťastie nekúpime. Ten kto to povedal, pravdepodobne bol chlap a nikdy nezažil tú eufóriu šťastia pri nakupovaní. Nové topánky, kabelka, rúž či kožúšok. A ešte ak naše vysnívané kúsky objavíme v zľave, naša radosť stúpne dvojnásobne. A možno nepoznal ani šťastie, keď si dáme tú dlho odopieranú čokoládu, zmrzlinu a donuty a koláče a pizzu a čipsy a.. Avšak to šťastie je len chvíľkové, preto by sme mali nakupovať a jesť dobroty každý deň, vyprchá s prvými otlakmi, prvým škrabancom či prvým opraním, alebo s prvým kilom nahor.

_DSC3592

Omnoho dôležitejšími šťastiami v našom živote sú veci, ktoré možno berieme už ako samozrejmosť. Zdravie, opora našej rodiny, podpora, bozky a objatiaChvíle s ľuďmi, ktorých máme radi, chvíle s našimi domácimi maznáčikmi, chvíle, ktoré nám môžu zmeniť život k lepšiemu.

_DSC3608

Mám šťastie, že mám zrak, ktorým môže vidieť všetky krásy sveta. Mám sluch, ktorým môžem počúvať tie najkrajšie hlasy mojich milovaných. Mám obe nohy a obe ruky, dokážem chodiť a dokážem objímať.
Mám šťastie, že mám okolo seba ľudí, ktorí ma milujú napriek všetkému, podporujú ma a sú mi oporou.
Mám šťastie, že sa ráno zobudím.
A za toto všetko ďakujem.

_DSC3605
coat-primark, turtleneck dress-h&m, boots-baťa, clutch-zara

Za čo ste vďační Vy?
Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

1 komentár:

  1. Viki si proste úžasná, úplne nádherne napísané, si nádherná a ja som vďačná za to že si aká si <3<3

    OdpovedaťOdstrániť