20. 6. 2015

Moje skúsenosti s BBG 1.0 od Kayly Itsines


Ahojte! Možno ste meno Kayla Itsines už zaregistrovali na instagrame, možno čítate jej blog alebo ste, ako ja, tiež skúsili jej Bikini Body Guide.
Bikini Body Guide (BBG) je 12 týždňový program, podľa ktorého cvičíte a každé 4 týždne zvyšujete svoju kondíciu a silu, a zlepšujete svoje telo. Teda, tak by to aspoň malo byť.
Keď som na Kaylinom instagrame videla kopu fotiek premien dievčat a žien, ktoré cvičili s BBG, povedala som si, že to musím skúsiť aj ja. Že ak sa z dievčaťa "pri sebe" po 3 mesiacoch stalo dievča s tehličkami, musí sa to podariť aj mne. Po 3 mesiacoch som však sklamaná.
Tehličky sa nedostavili. Schudla som možno 3 kilá, ale len za prvé 3 týždne a  len kvôli tomu, že som mala z čoho zhadzovať.

Musím ale uznať, že to cvičenie je naozaj náročné! Trvá 28 minút+prestávky, 2 okruhy cvikov, ktoré cvičíte najprv jeden okruh 7 minút koľkokrát ho stihnete, potom 30-90s pauza, potom druhý 7 minút koľkokrát stihnete, znova prvý a po ňom znova druhý. Po tejto polhodinke som odpadávala na zem celá spotená, akoby ma obliali kýblom vody (niekedy mi bolo dokonca naozaj zle). Toto cvičíte 3x za týždeň plus k tomu pridávate kardio-rýchla chôdza po dobu 45min, od 9 týždňa aj HIIT.
Posledné 4 týždne som sa premáhala cvičiť podľa tohto programu. Nebavilo ma to. Posledný týždeň som ani neodcvičila.
Ale vďaka tomuto programu som sa naučila mnoho vecí o cvičení a o tom, čo mi vyhovuje. Kruhové tréningy to nie sú. Naopak zdvíhanie činiek a posúvanie svojich hraníc, to áno.
Možno ale práve jednej z Vás toto cvičenie vyhovovať bude. Ja som však zástancom toho názoru, že zázraky sa nedejú za 12 týždňov. Ak chcete byť zdraví a venovať sa cvičeniu naozaj (nielen schudnúť do plaviek a potom to nabrať späť), musíte tomu venovať viac, možno aj 12 mesiacov.

Program na cvičenie a dokonca aj knižku o strave zakúpite na kaylaitsines.com (dá sa ale stiahnuť TU).

Cvičili ste niekto podľa tohto programu? Ak áno, dostavili sa výsledky?


8 komentárov:

  1. JA som podľa nej išla cca týždeň. Tréningy úplný killer ako vravíš ty až mi bývalo špatne a doslova zo mňa lialo. Chcem to skúsiť ale ešte raz ale jej tréningy iba na brucho na ruky a na nohy svoje lebo tie ma viac bavia na strojoch s činkami ako kruhové tréningy. 3 mesiace podla niečoho cvičit nedokážem ja si vždy idem rada ,,svoje,, :D Ale si mi to práve pripomenula že sa do toho od pondelku znovu pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa bavia nohy len na strojoch a s činkami :) hlavne legpress <3

      Odstrániť
    2. Ja som legpress objavila asi pred mesiacom maximálne a milujem to !!
      Inak čo sa týka tvojej výšky vítaj v svete nás malinkých ktorý to majú ťažké lebo musia jesť menej :D:)

      Odstrániť
  2. By the way smiem sa spýtať koľko meriaš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som o nej nepočula, pozriem si to a skúsim to, kedže potrebujem niečo, podľa čoho by som cvičila a uvidím ako sa mi to bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viki a poznáš Jillian Michales? Ja podle nej cvičím 30-day shred (striedavo level 1, 2, 3 - najprv podla toho, ako sa to má a potom už podla toho, na čo som mala náladu) už od marca a do dovolenky koncom juna som mala dobru fyzičku a aj postavu. Neznášam behanie, ale vďaka tomuto cvičení som namiesto Nodric-Walking trasu, ktorů som si dávala v nedelu ( cca 5 km chodze) asi po mesiaci cvičení z viac ako 2/3!!! bola schopná ubehnúť...mala som z toho veľku radosť....Zuzka Klimešová

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojte, začala som cvičiť podľa Kayla programu pred 4 týždňami. Jedálniček dodržiavam, až na pár malých prehreškov, cvičenie tiež, na LISS veľa času nemám, nakoľko mám dve malé deti, ale behanie okolo nich beriem ako menšie cardio cvičenie. Niektoré cviky sú fakt náročné, hlavne na ruky, nakoľko poriadne kliky neviem robiť doteraz. Za 4 týždne som schudla 4,8 kila, na fotkách zatiaľ žiadna očividná zmena, ale pocitovo sa cítim určite lepšie. Ak moja vôla vydrží, chcela by som vydržať až dokonca, zatiaľ som spokojná, hlad necítim, jedlá každé 2,5 až 3 hodiny mi vyhovujú... Tak uvidíme, držte mi palce... Lenka

    OdpovedaťOdstrániť