20. 12. 2014

NEW

Takže vitajte na mojom blogu! Už dlho som rozmýšľala o tom, že si založím blog. Miesto, kde sa môžem realizovať. Strašne rada píšem, fotím a milujem módu, jedlo a tanec. Týmto smerom by som chcela aj orientovať tento blog. Budem pridávať aj outfitové príspevky, aj príspevky o zdravom životnom štýle, o ktorý sa už dlho zaujímam a od nového roku začínam znovu po vianočnom obžerstve cvičiť aj sa zdravo stravovať, čiže čakajte príspevky aj tohto typu (ak vydržím a neskolí ma prvý týždeň bez Nutelly). Dúfam, že sa Vám bude môj blog páčiť :)

So welcome to my blog! I was thinking about making blog a long time ago. I love writing, making photos and I am in love with fashion, food and dance. In this direction, I would like to also navigate this blog. So my blog is going to be about my outfits and healthy lifestyle too, because after Christmas which were all about junk food I will start to workout and eat healthy again (if I survive a week without Nutella). I hope you will like my blog :)








kabát/coat - vintage
šál/scarf - pánske h&m
tričko/t-shirt,cardigan - pull&bear
rifle/jeans - zara
tenisky/trainers - nike






2 komentáre: